For at sikre den bedste forløb for dig og en kontinuerligt høj faglighed har Dit Gode Arbejdsliv etableret et samarbejde med anerkendte og professionelle folk.
Alle har praktisk erfaring og er altid opdateret med den seneste viden og udvikling inden for deres specifikke fagområde.
Sammen vil vi arbejde på via vejledning og et coachende samtaleforløb at skabe resultater og give dig redskaber til uanset hvilken udfordring, du står med eller hvilket forløb, du vælger.
Erhvervssociolog
Uddannet Kandidat i Arbejdslivsstudier og kommunikation på Roskilde University.
Jeg arbejder med organisering, organisationsudvikling, forandrings-processer, facilitering af processer, forskellige styringsmetodikker samt hvordan disse påvirker arbejdets effektivitet og trivsel, medarbejderinddragelse og betydningen af kommunikation for udvikling af arbejdets udførsel og kvalitet.
Jeg har specialiseret mig i at analysere arbejdspladsers psykiske arbejdsmiljø og rådgiver/hjælper virksomheder med at forebygge psykiske arbejdsmiljøproblemer. Derudover udfører jeg alt arbejde omkring arbejdspladsvurderinger (APV’er), dvs. udarbejdelse, gennemførelse og analysering af APV samt opfølgning gennem handleplan.
Kommunikationsrådgiver,
underviser og executive coach
Jeg er erhvervspsykologisk rådgiver, certificeret coach og kommunikations-konsulent samt stifter og indehaver af kursus- og konsulentfirmaet Fortuna. Mere end 20 års erfaring har jeg som leder, underviser, foredragsholder og strategisk rådgiver for ledere og nøglemedarbejdere.
Jeg har specialiseret mig i at træne og rådgive en lang række nationale og internationale virksomheder inden for ledelse og kommunikation − herunder konflikthåndtering, stresshåndtering, trivsel, personlig effektivitet, mødeledelse og facilitering, coachende dialoger, teamudvikling samt forandringsprocesser.
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes Dit Gode Arbejdsliv